categoria

Categoria: „reclame minunate”

Categoria: „reclame minunate”

Este clar ca un magazin cu numele „Nu ma uita” nu ai avea cum sa-l uiti niciodata. Asta da nume! In plus, impactul pe care il lasa intiparit in mintile oamenilor, poate fi mai puternic decat orice reclama la televizor.

Imi imaginez ce discutii ar fi intre doua gospodine : „- Ce faci draga, ai terminat ciorba? – Nu inca, m-am dus pana la „Nu ma uita” sa mai iau doi morcovi. ”

Sau doi betivi cazuti pe trotuar: „- Ma Ioane, nu mai e bere!   – Lasa mai Vasile ca ma duc eu la „Nu ma uita” si mai iau una.”

:))))  Dumnezeule mare !

Iti dai seama?! „Nu ma uita, draga. Sunt la „Nu ma uita, am zis”. Si ea saraca nu mai intelege nimic, cand el dispare in vazduh fara sa fi lasat vreun semn, vreo explicatie si asa mai departe.

Mas intreb in ce categorie s-ar incadra acest magazin?

Cine a ales acest nume, patronul, patroana, cine o fi fost cu ideea, este clar ca a avut o pierdere sau nu vrea sa fie uitata niciodata. Sa uiti este firesc, pana la urma. Sa nu uiti un magazin sau mai de graba ce ai de luat din acel magazin, este cu totul altceva. Poate s-au gandit sugestiv. „Draga clientule, nu uita de ce ai intrat in magazin si nu uita sa iti verifici lista de cumparaturi”.

Pe principiul: „Nu uita sa iei lapte, mama” si totusi uiti. Cred ca ar fi foarte simplu daca atunci cand intri in magazinul „Nu ma uita” daca produsele pe care le ai pe lista, sa te si strige la propriu. Sa te strige faina de exemplu si sa iti spuna ca ea iti lipseste din camara. Cum ar fi? Hai ca am inceput sa debitez. Ar fi totusi, o reclama buna, pentru magazinul cu numele „Nu ma uita”.

Daca  aveti poze din aceasta categorie mi le puteti trimite aici

Cat despre comentarii, imi puteti scrie mai jos.

P.S  „Nu ma uita” este NON STOP :))

Articole recente