Acasa Sa gatim Salata revitalizanta de vara

Salata revitalizanta de vara

6 min read
0
0

M-am cam saturat de vesnica salata de rosii cu branza si de cea Bulgareasca ori Greceasca. Sunt bune si ele dar cat sa mananci acelasi gen de salata? Vine vara, bine-mi pare! Vine o vreme, vine o zi cand simti nevoia sa mai schimbi ceva in viata ta. Sau ma rog, in alimentatia ta. Si pentru ca acum vara se pare ca suntem mai predispusi la devitaminizare si deshidratare, iti recomand sa iti revitalizezi organismul cu o salata bogata.

De altfel este si la indemana sa mananci in aceasta perioada salate, asta pentru ca pietele sunt pline de legume atat de verzi si frumoase. In plus au aparut rosiile romanesti si e chiar pacat sa nu mananci macar la o masa bunatatea de rosie din aia, stii tu adevarata.

Rosia merge perfect langa o legatura de patrunjel. Am fost in piata la Crangasi si am luat cateva legaturi de patrunjel super proaspat si cu gust zdravan.

Langa patrunjel si rosie am adaugat si niste rucola, tot ce e verde e bun si sanatos. Si pentru o portie de proteine, am pus cateva linguri de naut boabe. Nautul acela de la conserva. Fara discutii, nautul la conserva este acceptat de nutritionisti ca fiind un produs bun pentru organism. Salata aceasta revitalizanta are nevoie si de grasimi. Asadar am folosit o jumatate de avocado in loc de ulei de masline ori alt fel de ulei. Pe langa avocado, care apropo, ai grioja sa cumperi unu suficient de copt, altfel el nu are proprietatile detoxifiante. Pe langa avocado, cum spuneam, am pus si o mana de nuci, nu de alta dar organismul are nevoie de  grasimi saturate.

Ca sa fie clar de ce ii spun salata revitalizanta o sa iti justific asa:

  • patrunjelul – are mai multa vitamina C decat lamaia, este bogat in fier, fosfor, magneziu, sodiu si contine multe B-uri;
  • rosia – si ea bogata in vitamina c, fier, magneziu, vitamina A , acid folic, contine calorii bune;
  • rucola – bogata in vitamina K, A si C multe fibre si bogata in fier;
  • nautul – bogat in proteine, potasiu, carbohidrati, vitamina A, D, B-12, fibre.

In salata revitalizanta am pus ca dressing doar zeama de lamaie si am condimentat-o un pic cu piper, oregano si un pic de busuioc.

O salata ideala servita ca aperitiv dar merge foarte bine si ca garnitura.

Pofta buna!

 

 

Facebook Comments
Booking.com
Încărcați mai multe articole înrudite
Încărcați mai mult de Damiana
Load More In Sa gatim

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Cititi si

Tort cu dovleac * Desert rapid

Tort cu dovleac * Desert rapid Am zis ca daca tot vine Holloween-ul sa iti propun un deser…